niedziela, 1 maja 2011

Coś z humorem....

Na dobry początek póki co dam kilka dowcipów, które uznałam za najlepsze!
Kto ty jesteś?                                      Dwie blondynki przeglądają kalendarz                               
Pijak mały!                                          Zobacz!Jutro jest Maksymiliana!
Jaki znak twój?                                    Znamy jakiegoś Maxa?
Trzy browary!                                       Tak,Ibuproma.
Gdzie ty mieszkasz?
Pod ławeczką!
Czym się bronisz?
Buteleczką!


Blondynki znalazły trzy granaty ręczne i postanowiły ,że lepiej będzie jeśli zaniosą je na policję.
A co, jeśli nam jeden wybuchnie w drodze?-pyta brunetka
Nie martw się-mówi blondynka-Skłamiemy i powiemy ,że znalazłyśmy tylko 2.


 Blondynka kupiła Fantę z zielonym kapslem.
Otwiera, patrzy - na kapslu napis:
"Spróbuj szczęścia znowu" - zamyka, odkręca, czyta - "Spróbuj szczęścia znowu" - zamyka, odkręca, czyta ...

Przychodzi kobieta do lekarza i skarży się na ból.
- Gdzie panią boli? - pyta się lekarz.
- Wszędzie - odpowiada kobieta.
- Jak to wszędzie, proszę być bardziej dokładnym.
Kobieta dotyka kolana palcem wskazującym:
- Tu mnie boli.
Następnie dotyka lewego policzka:
- O tu mnie boli.
Potem dotyka prawego sutka:
- O tu też mnie boli - mówi z grymasem bólu kobieta.
Lekarz popatrzył na kobietę ze współczuciem i pyta się:
- Czy Pani jest naturalną blondynką?
- Tak.
- Tak myślałem - kontynuuje lekarz - ma pani złamany palec.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz